القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية بيت العيلة حور وفهد الفصل التاسع 9

رواية بيت العيلة حور وفهد الفصل التاسع 9

رواية بيت العيلة حور وفهد الفصل التاسع 9 اصبحت متوفرة الان،تم نشر رواية بيت العيلة حور وفهد الفصل التاسع 9 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية بيت العيلة حور وفهد الفصل التاسع 9

رواية بيت العيلة حور وفهد الفصل التاسع 9
رواية بيت العيلة حور وفهد الفصل التاسع 9

رواية بيت العيلة حور وفهد الفصل التاسع 9

نور وهيا بتجري ع روان بصدمه وبترفع دماغها ع رجلها... اصحي ياروان وبصت لمياده اللي جريت تجيب ميه وحور اللي طلعت تنادى مروان وريم اللي بتتصل ع الدكتور يجي واعتماد واقفه مصدومه 
نزل مروان يجري ع روان وشتالها دخلها الاوضه.. بعد وقت اجي الدكتور وقال بعصبيه
المدام روان ضغطها عالي جدا وكمان عندها انيميا ودا باين عليها جدا غير كمان ان ف حالتها دى مينفعش ينقصها تغزيه ولا تتحرك من مكانها 
مروان بعد استيعاب.... هيا مالها يادكتور فيها ايي ومينفعش تتحرك لي 
الدكتور بستغراب... مدام روان حامل ف الشهر الرابع ازاى متعرفوش 
مروان بصدمه... نعم ازاى يعني لا انا ولا هيا تعرف ولا حتي لاحظنا 
الدكتور... ممكن مش لاحظتم بسبب ان بطنها صغيره بس هيا حامل ولو كدا هاتها العياده عندى بكرا لان ف الشهر الرابع بيبان جنس الجنين عن ازنكم بقا ومشي الدكتور ومروان خرج يوصله
اعتماد بفرحه.. لولولولوى لولولولوى الف الف الف الف مليون مبارك يامروان انت وفهد اخيرا هشوف خلفتكم لولولولوى 
بصتلها نور بعيظ وحرقه د'م.. طيب ياماما 
سكتت اعتماد ف دخول مروان وهوا ماسك ورقه ف ايدو ومصدوم 
نور بخوف وقلق... فيه اي يامروان الورقه دى فيها اي 
مياده وريم وحور ف نفس واحد.... خيررر استرها ياااارب 
مروان بصدمه... حازم باعتلك ورقه طلاقك 
اعتماد ضربه ايدها ع قلبها وقالت بصويت... يالهووووووى ياحببتي يابنتي جوزك هيطلقك ليه المفتري دا منه لله ربنا ينتقم منه 
نور بإبتسامه وهيا بتاخد الورقه من ايد مروان... اخيراً جاتلي وجابت قلم ووقعت نور ب ارتياح انا كدا ارتحت مقبلش ع نفسي ابدا اني اعيش مع واحد اتجوز عليا سكتت نور اما سمعت روان بتقولها
روان معاكي حق وبصت لمروان وقالت ياانا ياسلمي اختار 
مروان... بسس
روان.... انا قولت كلمه بكفايا اني اتحملت كل دا يا انا يا سلمي
اعتماد بزعيق.... يعني ايي يختي عوزاه يطلق البت يوم صباحيتها 
روان بعند... مليش دعوه اقسم بالله هاخد بعضي وامشي ومخليه يلمح ابنه 
قاطع كلامها صوت مروان وهوا بيبص ل سلمي وبيقولها انتيي طالق ياسلمي بصدمه... انت طلقتني يامروان تاني فرحي ليه حرام عليك 
مروان بديق... انا اصلا معرفش وافقت اتجوزك ازاى بعد اللي عرفته عنك خليني ساكت احسن 
سلمي اتوترت وقالت طب عن ازنكم بس خليك فاكر والبه مهخليك تتهني ى ابنك ومشيت 
وهيا نازله ع السلم كانت زيزي حاطه موزايه مستويه خالص وسلمي مش شافتها ووقعت من ع السلم كلهم سمعو الصويت ونزلو لقيو سلمي مبتهدله طلب ليها مروان الاسعاف واخد روان وراحو المستشفى بالمره يكشف علي روان 
..... 
كانت مياده بترن ع يوسف وبتقوله 
مياده وحشتني اوى انا نفسيتي تعبت من هنا بجد عاوزة اسافى يومين او امشي من هنا 
يوسف... اهدى ياروح يوسف اصلا محضرلك مفاجأة هتعجبك اووووى وانا واثق بس مش هقولك عليها دلوقتي 
مياده بتحمس طفولي... بجد متحمسه اوووووى 
يوسف... طب انا هقفل دلوقتي عشان اكمل شغل ياروحي اشوفك بليل وقفل
....... 
ف المستشفى كان مروان واقف قدام الدكتور 
الدكتور بسم الله مشاءالله اللهم مبارك 
مروان بستغراب ف اي..؟ 
الدكتور مدام روان حامل ف 3تؤام
مروان بصدمه..... 

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

تعليقات