القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ليالي الغول عمار وليالي الفصل السادس 6

رواية ليالي الغول عمار وليالي الفصل السادس 6

رواية ليالي الغول عمار وليالي الفصل السادس 6 اصبحت متوفرة الان،تم نشر رواية ليالي الغول عمار وليالي الفصل السادس 6 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية ليالي الغول عمار وليالي الفصل السادس 6


رواية ليالي الغول عمار وليالي الفصل السادس 6
رواية ليالي الغول عمار وليالي الفصل السادس 6








رواية ليالي الغول عمار وليالي الفصل السادس 6



البسي النقاب واخلعي القرف ده 
عمار انصدم لما التفت لليالي لقاها حلوه اوي واللبس اللي اشترعوا لها مخليها ملفته للانظار وصغيره قوي في السن عيله بس حلوه والبراءه باينه على وشها 
ليالي لما لقيته سرح قالتله  ايه
 رايك في اللبس عليا يا ترى عجبك ولا وحش وهي تلتف بالفستان فرحانه بيه
عمار واتعصب وقال مراتي ما تلبسش كده اخلع القرف اللي انتي لابسه ده وغوري البسي للنقاب 
ليالي. بس انت اللي طلعت لي اللبس ده عمار بعصبيه انا قلت ايه وانجزي يلا عشان ننزل
جاله تليفون وقتها من الشركه السكرتيره بتاعته بوسي ايوه يا عمار بيه ما تنساش ان انت عندك اجتماع النهارده والوفد الاجنبي شرف
عمار كان بيكلم بوسي في التليفون بس عينه على ليالي 
اقفل يا بوسي فاكر ساعه بالظبط اكون عندك في الشركه
وقفل التليفون كانت وقتها ليالي خلصت لبس ليالي كده حلو
عمار 
 اسمعي يا  بنت انتي انا دلوقتي هنزلك في وسط اهلي واعرفك بيهم النقاب ده ممنوع يترفع ممنوع تتكلمي مع حد تقعدي تاكلي معاهم تاخدي نفسك وتطلع الاوضه
ليالي.. طيب طيب حاضر انت هتسيبني امشي  من هنا أمته 
 عمار مش وقته مش دلوقتي يلا عشان انزل
 فعلا نزل عمار وليالي وكان قاعد على السفره في انتظارهم مجيده مامته وحياه اخته وعثمان ابن عمه
طبعا ليالي كانت لابسه النقاب فكان باين عليها انها انسه اول ما نزلت مامته ردت وقالت له منقبه انت متجوز واحده منقبه يا عمار عمار
 وعادي يا ماما وفيها ايه انتي عارفه وانا اللي طلبت منها تلبسه وحذاري لو رفعت النقاب طبعا عمار بيعمل كده عشان مامته ما تعرفش انها طفله
ليالي سلمت عليهم وقعدت على كرسي السفره وهم فضلوا يبصوا عليا من فوق لتحت وهي ما فيش حاجه باينه منها اساسا مجيده ميلت على عمار وقالت له انا ليا كلام ثاني معاك بس مش وقته
والاكل اتحط على السفره ليالي بدون ما تحس بدات تاكل لانها كانت جعانه قوي بتاكل زي الاطفال بدون ترتيب بدون هدوء وهم طبعا بداوا يتفرجوا عليها وكانوا مندهشين لطريقتها لكن عمار قرب على ودانها وقال لها اهدي مش كده
ليالي اتكسفت واتاسفت وقالت لهم انا اسفه انا كنت بس جعانه
عمار حب يغير الموضوع قال له عثمان يلا عشان عندنا اجتماع
لكن قبل ما يقوم من على السفره صوت حياه اخته وقفه لما قالت له انا عايزه اخرج شويه
عمار..ممنوع تخرجي وممنوع اي حد في البيت هنا يخرج
حياه . انا ذنبي ايه في اللي بيحصل ان انا كنت شبهها ان انا توامها اني بفكره بيها
عمار ض'ربها بالقلم وقالها اخرسي اللي بتتكلمي عليها دي اختك وماتت لازم تحترمي حرمه الم'وت وامشي على اوضتك وما فيش خروج
حياه خدت نفسها ودخلت اوضتها وهي بتعيط مجيده ما كانش ينفع اللي انت عملته ده يا عمار عمار عشان بعد كده تعرف هي بتتكلم ازاي مجيده دخلت ورا حياه الاوضه عشان تهديها عثمان قال لها  ل عمار انا هسبقك في الجنينه
ونزل وسابه هو ليالي 
عمار تخلصي اكل وتطلعي اوضتك ما تطلعيش منها خلاص غير لما انا اجي وممنوع النقاب ده يترفع فاهمه ولا مش فاهمه
ليالي ..حاضر 
وفعلا عمار سابها وخرج هو وعثمان راحوا على الشركه 
******
مجيده ما كانش ينفع اللي انت قلتيه على الاكل ده
حياه ليه يا امي هو انا غلطت كل ذنبي ان انا شبه حور وحور ماتت انا ذنبي ايه 
مجيده مهما يحصل ما تتكلميش عنها كده حتى لو ماتت انت عارفه عمار حاسس بالذنب ازاي من يمها لانه هي لما جات له تطلب منه المساعده هو قال لها انت بالنسبه لي متي وسابها لامجد عمل فيها اللي عمله ما ينفعش تتكلمي كده ثاني على اختك قدام عمار فاهمه ولا مش فاهمه
حياه.. والله يبقى وقتها بقى الجواز من امجد احلى من السجن ده
مجيده.. وهي تشدها من درعها انت مجنونه ولا ايه انت عايزه تتجوزي اللي ق'تل اختك ده انت لو عاشقه مش هتقولي كده
حياه انا عايزه اخلص من السجن لعمار معيشني فيه ارجوك يا امي سيبيني لوحدي
مجيده انا هسيبك لوحدك دلوقتي لما تهدي وتفكري في الكلام اللي انت بتقوليه واوعي تقولي الكلام ده قدام اخوك ثاني واطلع اشوف المصيبه الثانيه اللي بره دي اخوك متجوز واحده بنقاب اخوك بتاع الكا'س والسيجاره متجوزه واحده بنقاب الموضوع ده فيه لغز ولازم اعرفه واشمعنى البنت دي بالذات اللي اخوك اتجوزتها لازم اعرف
بالنسبه لليالي كانت قاعده لسه على السفره اتفاجئت بايد محطوطه على كتفهم وصوت بيقول 
مين دي  انتي لابسه اسود كده ليه
التفت تشوف مين لقت شب صرخت وخافت وقامت من على السفره جري ومش عارفه تروح فين على خروج مجيده من اوضه حياه وبتتكلم بصوت عالي وبتقول هو في ايه بتصرخي ليه ليالي وهي بتشاور على الشاب بصوابعها مجيده التفتت تشوف مين لقيته مروان ابنها اخو عمار الصغير
مجيده.. تقومي مصرخه شفت عفريت ده مروان ابني على الاقل خلاص هو واضح وملامحه و واضحه مش زيك ما حدش عارف لك ملامح اخلعي النقاب كده ده لما نشوف وشك
ليالي لا مش هخلعه معلش وخدت نفسها وطلعت على فوق جري
مروان مين البنت دي يا امي شغاله جديده ولا ايه مجيده دي مرات اخوك يا مروان مرات عمار اخوك
مروان.. ايه بتهزري يا امي وهي عاملاه في  نفسها كده ليه
مجيده. البنت دي وراها سر ولازم نعرفها مروان وهو يميل على امه لا السر ده تسيبه لي بقى انا اللي هعرفه
طبعا مروان شاب طاي'ش 
ليالي لما طلعت فوق وخلعت النقاب وكانت تعبت بقى من كتر اللي حصل ده فرحت على السرير عشان تنام شويه
فعلا اول ما قربت على السرير نامت
..
الشركه بالنسبه لعمار وعثمان في الشركه كان فيه اجتماع كبير مشترك وكان موجود فيه امجد الاسيوطي
بعد الاجتماع
عمار قرب على امجد وقال له ليه نصيب اشوفك يا شيخ والله عشان اعزيك في باباك امجد احنا ما بناخدش عزا يا عمار احنا بناخد تارنا وبناخد روح اللي عمل كده
عمار بضحك عاليه خوفتني قوي انت اللي ابتديت بالد'م يا امجد وبالق"تل يوم ما قت"لت حور اختي وهي ما عملتش حاجه امجد دلوقتي افتكرت انها اختك وكنت بتقول لها ما ليش اخوات وحرمتها من الورث عمار بتعصب وهو يمسك في امجد انا اعمل اللي اعمله دي اختي لكن انت تق"تلها ليه يا حيوان ولسه روحك انت امجد قبال روح حور
لكن هنا عثمان اتدخل وبدا يهدي الدنيا امجد مش هسيبك صدقني يا عمار لا انت ولا عيلتك كلها واول ما هبدا هبدا بمراتك الشاهده الوحيده على ق'تل بابايا
وامجد مشي وهو متعصب لكن قرب على سكرتيره عمار بوسي واداها ورقه في ايديها من غير ما حد ياخد باله وبوسي خدت الورقه وخبيتها عشان عمار ما يشوفهاش
عثمان وهو بيحاول يهدف عمار هدي الدنيا يا عمار هو بيستفزك انت عارف امجد عامل ازاي احنا لازم ننتبه لنفسنا عشان المناقصه دي حاطين فيها كل فلوسنا عمار قال هيبتدي بمراتي قال
عثمان معلش يا عمار انا كان عندي سؤال انت اتجوزتها ليه
عمار.هقولك السر وما تقولش لحد
اسمع 🙄
.....
في الفيلا بقى كانت ليالي نايمه وحست بايد ماشيه على جسمها فتحت عينيها اتخضت وبدات تصرخ بس للاسف حد كتم نفسها

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

تعليقات