القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ابنة رحيم الفصل السادس 6

رواية ابنة رحيم الفصل السادس 6 اصبحت متوفرة الان،تم نشررواية ابنة رحيم الفصل السادس 6 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية ابنة رحيم الفصل السادس 6



رواية ابنة رحيم الفصل السادس 6رواية ابنة رحيم الفصل السادس 6

رواية ابنة رحيم الفصل السادس 6

رحيم بخوف  : مني مالك 
بدأ يفوقها ولكن بلا فايدة أخدها المستشفى بسرعة 
رحيم بخوف : مالها يا دكتور 
الدكتور : المدام جالها نوبة سكر 
رحيم باستغراب: بس مني ماعندهاش السكر 
الدكتور : معرفش بس السكر مرتفع نتيجة لنقص هرمون الأنسولين في الدم ممكن تكون اتعرضت لشئ زعلها علي العموم احنا لحقناها المرادي وهكتبلها شوية أدوية وياريت المدام ما تتتعرضش لاي شئ يزعلها الفترة دي
رحيم بابتسامة: تمام يا دكتور شكرا ....طب وهي هتفوق امتي 
الدكتور بابتسامة: تقدر تدخل دلوقتي زمانها فاقت 
رحيم : شكرا 
الدكتور : العفو والف سلامه للمدام عن إذنك 
رحيم دخل علي مني لقاها عاملة نفسها نايمة ودموعها على خدها
رحيم : مني ايه اللي حصل ...... انا عارف انك صاحية 
رحيم بغضب: مني ردي عليا ايه اللي حصل
مني ببكاء: مش عاوزة اتكلم دلوقتي ممكن تسيبني في حالي يا رحيم 
رحيم : لا مش سايبك انا وعدتك اني عمري ما هسيبك إحكيلي إيه اللي حصل 
مني بحزن: انت كذبت عليا صح 
رحيم بتوتر : كذبت في ايه 
مني بحزن؛ انت طلبت ايدي من بابا ولما ما وافقش كذبت عليا
رحيم : مش ده اللي حصل صدقيني 
مني ببكاء : انت حتي ما قولتليش الحقيقة 
رحيم : خوفت تضيعي مني .. خوفت اصحي ما لاقكيش وبعدين فعلا باباكي كان عاوز يجوزك حد تاني 
مني بحزن: ما توقعتش انك تكذب عليا كنت بحسبك غيرهم لاقيتك أناني زيهم كلكم عاوزين تتحكموا فيا محدش بيفكر انا عاوزة ايه 
رحيم بغضب: انتي حقي انا فاهمة مفيش حد يقدر ياخدك مني فاهمة 
مني : انا بالنسبالك ايه يا رحيم وجاوبني بصراحة 
رحيم : بالنسبالي مش عارف انتي حاجة غير كل الناس انتي الشخص الوحيد اللي ممكن أخسر اي حد علشانه يبقي ده بالنسبالك ايه 
مني بخجل: إيه 
رحيم مكانش عارف ينطق ويقول إنه بيحبها إكتفي بالصمت وبالذات وهي بتبصله بعينيها الزرقا اللي بتخليه ينسي نفسه 
رحيم :  احم طب انا هنزل أجيب الدوا 
في مكان تاني 
ملك راحت لمني علشان تقعد معاها بس سألت البواب وقالها انها راحت المستشفى هي ورحيم 
ملك بخوف: ما تعرفش مستشفى ايه 
عم عبده : والله يا هانم هو البيه أخدها وكانت تعبانة خالص مش عارف راحت انهي مستشفي 
ملك : طب شكرا يا عم عبده 
ملك كانت ماشية بسرعة وفجأة خبطت في شئ طويل 
محمود : ما تحاسبي ... هو انتي 
ملك : أنا آسفة بس مستعجلة 
محمود بضحك : مستعجلة مستعجلة اوي 
ملك : ما تشرب بريل علشان تسترجل يا سطا 
محمود : لا سيبنالك البريل 
ملك : تصدق انا مش هتكلم مع واحد سخيف زيك 
محمود  : امشي يا به من هنا وانتي شبه ولا بلاش احسن تزعلي يا أوزعة 
ملك : بس يا نخلة عجبك انت يعني المنظر من فوق 
محمود : علي الأقل مش بشوف الأرض علي طول 
ملك : علي طول ولا علي عرض 
محمود : هيهيهيهي ضحكت انا كده صح 
ملك بدلع : بقولك 
محمود : اهي اتحولت تاني 
ملك بدلع: ممكن بس توصلني لاقرب مستشفي هنا 
محمود: ليه هتولدي 
ملك حاولت تتحكم في أعصابها وبعدين اتكلمت بدلع 
ملك : لا يا .. قولتلي اسمك ايه 
محمود : إسمي محمود .. ما تقولي انك عاوزة تتعرفي كنت هخليكي تتعرفي في موقف احسن من ده 
ملك بعصبية : إحترم نفسك بقي ووديني لاقرب مستشفي 
محمود بعند  : قوليلي لو سمحت يا أستاذ محمود 
ملك بغضب : ولو ما قولتش 
محمود بعند: مش هوديكي 
ملك بنفاذ صبر : طب يلا يا أستاذ محمود 
محمود بضحك : يلا 
وصلها محمود المستشفي وسألوا علي مني وملك راحتلها 
محمود : طب أستأذن انا بقي يا آنسة .. 
ملك : ملك اسمي ملك 
محمود : انتي ملك انتي انتي شيطان 
ملك  بغضب: طب يلا يا اسطاا بدل ما وديك لدكتور يخيطلك الجرح اللي هعملهولك في راسك 
محمود بخوف وهو بيبلع ريقه : لا بقي سلام 
ملك ضحكت على منظره ودخلت عند مني 
ملك : خضتيني عليكي ايه اللي حصل 
مني : شوية دوخة بس من قلة الاكل 
ملك : طب انتي عاملة ايه دلوقتي 
مني : الحمدلله أحسن بكتير 
رحيم وصل ومعاه بنت جميلة جدا جدا وشكلها أجنبية 
مني بغيرة : مين دي 
رحيم بابتسامة : أختك 
يتبع ........ 

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

  

تعليقات