القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الملاذ مصطفي وحور الفصل الخامس 5

رواية عشق الملاذ مصطفي وحور الفصل الخامس 5

رواية عشق الملاذ مصطفي وحور الفصل الخامس 5 اصبحت متوفرة الان،تم نشر رواية عشق الملاذ مصطفي وحور الفصل الخامس 5 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية عشق الملاذ مصطفي وحور الفصل الخامس 5
رواية عشق الملاذ مصطفي وحور الفصل الخامس 5


رواية عشق الملاذ مصطفي وحور الفصل الخامس 5









رواية عشق الملاذ مصطفي وحور الفصل الخامس 5


مصطفى بعصبيه وزعيق وصوته سمع المستشفى كلها... يعنيي ايييي اختفت امال البهايم اللي شغالين هنا دول بيعملووو اييي اييي لزمتهممم ووبص نحيه الدكتور وقال وعيونه بطلع شرار الكلامم دا من امتا وليي مش رنيت عليااااا من وقتهاا 
الدكتور بإرتعاش من نبره صوت مصطفى... من الصبح انا دخلت عشان اتابع حالتها ملقيتهاش بس لقيت جمبها ورقه 
مصطفى بلهفه... ورقه اي دى هات وريني كدا 
اداله الدكتور الورقه وقال... اتفضل 
شد منه مصطفى الورقه وفتحها وقراء اللي فيها وصر'خ ف مازن وقاله اولاد الك'لب بيساهموني بيهم
مازن بحيره.... مين دول يامصطفي اللي بيساهموك بيهم وب مين اصلا هيا مش حور بس ولا في اي بظبط فهمي مكتوب اي ف الورقه دى او اقولك هاتها كدا 
شد مازن الورقه من ايد مصطفى وبداء يقراء  اللي فيها واتسعت عينه من الصدمه وكان مكتوب ف الورقه (هيا قرصت ودن ف حبيبتك واختك بس ياابن المنشاوى عشان تبعد تاني بمزاجك) مازن وقرب يفقد اعصابه من العصبيه والخوف ع حبيبته بص لمصطفي ووجه كلامه ليه وقال يعني اي يعني ف اختك وحبيبتك اختك مين ريتاااچ فيننن يامصطفي 
طلع مصطفى فونه بسرعه دون رد ع مازن واتصل ع امه 
ماجي ام مصطفى بعياط... الو يامصطفي الحقني يابني اختك مرجعتش من امبارح 
مصطفى بيحاول يسيطر ع اعصابه..... ومرنتيش عليااا لييي من بليل 
ماجي بعياط هستيري.... انا عاوزه بنتي يامصطفي اتصرف ورجعهالي يبني انا قلبي واجعني عليها 
مصطفى بهدوء... خلاص يا امي انا عارف مكانها هروح اجبها وارجعلك 
ماجي بفرحه... بجد طب طب هستناك مش تتاخر بالله عليك ريتاچ وحشتني اووووى عاوزة اخدها ف حضنيي بقا يلا يلا مش هعطلك هقفل دلوقتي وانت روح شوف هتجبها منين وهاتها وتعالي 
قفل مصطفى الفون وكان مازن باصص ليه وعيونه مليانه غضب 
مصطفى بهدوء.... متخفشش اوى كدا هتبقا بخير يلا نروح نجيبهم 
وراحو ركبو العربيه وف طريقهمم لمكان حور وريتاچ
...... 
في مكان تاني 
قاعد احمد بيبص لريتاچ وحور اللي نايمه وقال 
والله لو ما كنتم تخصو واحد من اعضاء فريقي لكنت اخدتكم انتو الاتنين بس سكت وقال بتسال وهوا بيشاور ع حور وقال طب دى وف غيبوبه البت التانيه دى بقا اي خرسه شيلو اللزقه من ع بوقها
ريتاچ بعصبيه.... ع فكره بقا ابيه مصطفى لو عرفكم هيبهدلكم وهيندمكم ع اللحظه اللي فكرتو تخطفو'ني فيها وبعدين مين دى وشاورت ع حور 
احمد بتلزز.. شكلك حلو وانتي متعصبه شكلك شرسه انما دى بقا تبقا حبيبت اخوكي او اللي اخوكي بمعني صح بيحبها ومش واخد باله 
بصت ريتاچ ع حور بصدمه... وقالت المنتقبه دى بقا اخويا انا يحب دى مصطفى المنشاوى يحب دى 
ابتسم احمد بسخريه وقال امممم
صرخت فيه ريتاچ بعصبيه وقالت انا عاوزة امشي مشيني من هنا يا حيوا'ن انت اصلا ازاى تتجراء وتخطفي صدقني مصطفى هيمحيك من ع و'ش الدنيا 
وقف احمد بعصبيه وقالها وهوا بيقرب منها... بقا انا حيوان ورفع ايدو عشان يضربها 
بس مسك مازن ايدو وضر'به ف و'شه وقاله دى عشان اتجرات ورفعت ايدك عليها وكان لسا هيضر'به تاني بس وقف بصدمه اما مصطفى ضر'ب طلق'ه من مسدسه اصا'بت احمد 
بص مصطفى ع ريتاچ ورجع بص تانيي ع الصوت اللي سمعه وكانن صوت...... 

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

   

تعليقات