القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ابنة رحيم الفصل الخامس 5

رواية ابنة رحيم الفصل الخامس 5 اصبحت متوفرة الان،تم نشررواية ابنة رحيم الفصل الخامس 5 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية ابنة رحيم الفصل الخامس 5



رواية ابنة رحيم الفصل الخامس 5رواية ابنة رحيم الفصل الخامس 5

رواية ابنة رحيم الفصل الخامس 5

رحيم كان بيجري وفجأة لمح مني واقفة علي سور البلكونة فبسرعة وقف تحت البيت وفتح أيديه ووقعت مني في حضنه وهي بتعيط 
مني ببكاء: أبيه رحيم 
رحيم بغضب: انتي ازاي تقفي علي سور البلكونة كده انتي لسة صغيرة 
منال بسرعة وكذب : أصلها كانت عاوزة تنتحر علشان اتجوزتك يا بني 
مني بغضب : ولا علشان كنتي بتضربيني يا طنط ( أيوة كده يا بت انا فخورة بيكي 😂) 
منال ببكاء مصطنع: طبعا انت عمرك ما هتصدقها صح وتكذب أمك 
رحيم : لأ هصدقها هي يا ماما لاني انا اللي مربيها وعارف أنها ما بتكدبش 
منال بغضب شديد : يا أنا يا مني في البيت ده يا رحيم 
مني بحزن: اختار مامتك انا هروح اقعد عند عمو إبراهيم 
منال : اهو تكوني ريحتي برضو 
رحيم : ولو قولت اني مش هخلي مني تمشي من البيت 
منال : ما هي عملالك عمل زي أمها الحرباية اللي كانت عايزة تسرق جوزي مني خطافة الرجالة 
مني : لو سمحت يا طنط ما تتكلميش علي ماما كده 
رحيم : بس انتوا الاتنين وانتي اطلعي فوق يا ماما هاخد مني واروح مشوار 
منال : يا ريت تاخدها وما ترجعهاش تاني 
رحيم أخد مني ووصلوا مكان أشبه بالجنة 
مني بانبهار: إيه الجمال ده 
رحيم بفرحة: عجبك 
مني بابتسامة: ده يهبل 
رحيم بابتسامة: انا اشريتلك الفيلا دي يا مني 
مني : بتهزر صح 
رحيم : لا مش بهزر علشان تعرفي انك غالية عندي وكمان علشان كنت عارف ان ماما مش هتجيبها لبر 
مني بدون وعي حضنته جامد أوي وهو قلبه دق بطريقة غريبة وبادلها الحضن 
مني بعدت عنه باحراج 
مني بخجل : آسفة يعني بس ده كان من الفرحة 
رحيم في نفسه شكلك هتتعبيني يا مني 
رحيم : طب يلا يا مني علشان تشوفيها من جوة 
رحيم أخدها وفرجها علي الفيلا واداها المفتاح وقالها خلاص أن دي بتاعتها هي وبس 
رحيم : أنا همشي انا بقي وفيه هنا عندك عم عبده البواب لو عوزتي حاجة خليه يرن عليا 
مني : ممكن اطلب منك طلب صغير 
رحيم : ممكن طبعا 
مني بابتسامة: ممكن أجيب ملك صاحبتي تقعد معايا شوية 
رحيم : خلاص ماشي كلميها وقوليلها تيجي 
مني بفرحة: شكرا جدا 
رحيم مشي ومني طلبت من ملك أنها تيجي تقعد معاها شوية 
ملك كانت ماشية في الشارع وفجأة لقت رجالة كتير واقفين حواليها 
واحد منهم : علي فين العزم 
ملك بخوف: وانت مالك 
واحد منهم : إيه نخلص دلوقتي ولا نتسلي الاول 
ملك بخوف: تخلص علي ايه يا حيوان انت 
وفجأة جه شاب من وراهم ورش حاجة لونها أبيض وهمس لملك في ودنها أنها تجري وبالفعل جروا هما الاتنين سوا 
ملك : كنت بحسبك شبح وهتيجي تضربهم 
محمود : مفيش شكرا وبعدين الجري نص الجدعنه ايش فهمك انتي 
محمود كان بيمد أيده علشان يتعرف عليها 
ملك : هو انت فاكر علشان انت أنقذتني اني هتعرف عليك لا فوق لنفسك كده يا وحش
محمود بسخرية: اللي يشوفك ولسانك مترين ما يشوفكيش دلوقتي
ملك : بقولك أبعد كده عن طريقي الله يسهلك 
محمود : طب بصي اللي وراكي كده 
ملك جرت عليه وركبت فوقه 
محمود بضحك : بس يا جبانة 
ملك بعصبية : نزلني يا مهزأ 
محمود : لمي نفسك يا محترمة 
وبالفعل نزلها 
محمود : طب ايه هتمشي لوحدك في الشارع ده 
ملك بدلع: طب بص يا كابتن طبعا انت انسان شهم وجدع ممكن بس تمشي جنبي لحد ما اوصل 
محمود: اتحولتي في ثانية طب يلا إخلصي 
محمود وصل ملك لحد بيت مني ولقي أن بيته جنب بيت مني 
ملك : شكرا أوي 
محمود بابتسامة وسيمة : العفو يا .. ولا مش مهم سلام 
مني استقبلت ملك بفرحة وفرجتها علي الفيلا وحكتلها اللي حصل كله 
ملك : ده بجد انتي فعلا وقعتي 
مني بحزن: أيوة ورحيم هو اللي انقذني 
ملك بضحك: رحيم ده احنا اتطورنا خالص 
مني بخجل : بس بقي 
مني : بس انتي اتأخرتي ليه اوي كده 
ملك حكت لها كل اللي حصل 
ملك : بس الواد كان فلقة قمر كان بيحسبني سهلة 
منى : طب الحمدلله انك سليمة 
ملك : شوفي بقي الصدف بيتوا جنب بيتك 
مني : أهلا هتنطيلي هنا كل شوية 
ملك : لا طبعا هو مش ذوقي أصلا 
مني بابتسامة: واضح 
ملك : طب ايه استأذن انا بقي علشان اتأخرت 
مني حضنتها وودعتها 
رحيم وصل البيت وكان معاه أكل و هدوم لمني 
رحيم باستغراب : مني يا مني انتي فين 
لقاها واقعة ومرمية علي الارض 
رحيم بخوف : مني !!
يتبع

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

 

تعليقات