القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثالث 3

رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثالث 3

رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثالث 3 اصبحت متوفرة الان،تم نشر رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثالث 3 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثالث 3


رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثالث 3

رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثالث 3











رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثالث 3

وصلت رسالة لصهيب فتحها واتصدم لما شاف عشق بحض شاب قرب ومسكها من شعرها وهي نايمة وصحيت مفزوعة
عشق بخوف: ايه ايه في ايه ؟
ضهيب : يا زبالة انا بوديكي الجامعة بأيدي وبجيبك بأيدي وما بتطلعيش مكان امال مين ال**** اللي انت حاضناه؟
ومدت التلفون عشان تشوف الصورة
عشق : ابيه لحظة اجيب تلفوني ارجوك اتركني بس اشرحلك،
صهيب صفعها : مش عايز اسمع صوتك يا حيوانة  
عشق بدموع : وحياة مامتك اللي بتحبها اتركني اشرحلك في حاجة غلط والله
ثهيب رق قلبه وتركها وشها كله دم
عشق راحت وجابت التلفون
عشق: بص ده بابا الله يرحمو والصورة اللي معاك دي متفبركة اكيد عشان دي الصورة الاصلية وحياة ربنا مش عارفة في ايه
صهيب حس بصدقها واخد التلفون منها
صهيب : لو قولتلك تسامحيني عشان شكيت بيكي بتسامحيني؟؟
عشق بدموع : انا مش عايزة اسامحك ومش عايزاك اساسا ارجوك ابعد عني واتركني فحالي واتمنى نرجع بكره للفيلا
صهيب لعن نفسه وشد شعره واتنهد ورجع للسرير اخدها فحضنه ونانوا وهي ما عملتش اي ردة فعل
________________________________________________
تاني يوم الصبح
الجميع على الفطار
زين : (نسيت اقولكوا زين ضابط شرطة زي صهيب)
زين: انا يمكن اتأخر النهاردة
سمر بلهفة :  ليه يا ماما في حاجة وحشة ؟
زين باس ايدها: لا يا ست الكل بس عندي شوية شغل
قاسم : حبيب ابوك خد بالك من نفسك
زين: انشالله يا حبيبي
وخرج زين وكل حد خرج لشغله وجامعته
________________________________________________ في المساء 🔥💜
الكل مجتمع ويشربوا شاي
خبط الباب وراح زين فتح واستغرب من شاب ميعرفهوش ومعاه ست كبيرة وراجل كبير
زين : اهلا مين حضرتكو؟
احمد: انا احمد زميل عشق في الجامعة
زين: اهلا اتفضلوا
دخلوا الضيوف والكل قاعد مستني عاوزين ايه
والد احمد: بصوا يا جماعة ابني احمد الحمدالله بيدرس كلية طب وعنده بيت وعربية وحالته الماديه كويسة وعمره 28والمفروض ان احنا نفرح بيه عشان كدا احنا طالبين ايد الانسة عشق
حازم : بس حفيدتي متجوزة
احمد بصدمة: اييه بس هي ما قالتش كده؟
رعد بحدة: اظن مش مهم ان هي تقولك عشق مرات اخويا ولو سمعكم تتكلموا عن مراته هيخبط الدنيا
والد احمد: طب بالاذن يا جماعة احنا اسفين
حازم : ربنا معاكو
 زين بمرح : انا عاوز اعرف لو صهيب سمع كده هيعمل ايه
رعد بضحك: مش هيعمل حاجة انشالله هنقرا الفاتحة على روح احمد
ندى بمزاح: بس يا اولاد ابني صهيب ميعملش حاجة غلط
زين : صح يا مرات عمي هو ما يعملش حاجة غلط هو يعمل حاجات كتير اوي 😂
الكل ضحك ودخل ينام
________________________________________________
تاني يوم الصبح
صهيب: جاهزة؟؟
عشق : ااه
تخدوا هدومهم ورجعوا للفيلا
 وصلوا والكل رحب بيهم
ادم  :عثقي هو كنتي فين مش وعدتيني تنامي جمبي وتجيبيلي مثاث؟؟ ( عشقي كنتي فين مش وعدتيني تنامي جمبي وتجيبلي مصاص؟؟
عشق بلطف حملته: انا اسفة بس النهاردة هتنام جمبي ايه رأيك؟؟
ادم باسها من خدهاا: اااه عايز انام جمبك 💜😘
صهيب بغيرة وغيظ سحب ادم من ايد عشق : خلاص روح يا عم اتركلي مراتي كفاية بوس
الكل ضحك
احمد: ايه يا عمي صهيب غيران من  ادم الصغير والله ووقعت يا جامد😉😉
صهيب : .. ا . اه لا مش كده يلا عن اذنكوا عندي شغل
الجميع: ربنا معاك .بس قبل ما يطلع وقفته كلمة امه
ندى:لو تعرفي يا عشق ان احمد زميلك في الجامعة جالنا مبارح وطلب ايدك وما كانش عارف ان انتي متجوزة
صهيب رجع للصالة بغضبب : ايييييه ميننن اللي اجا؟؟؟
حازم: صهيب انت عارف ان جوازكم كان عالورق عشان تفضل عشق معاك  وشرطنا كان ان تطلقها لو هي حبت حد لو هي عايزة تطلق وتتجوز احمد ده قرارها وما خصكش
صهيب كسر التمثال اللي كان جمبه بعصبية: اييييه بتقول ايه عاوزني ادي مراتي لراجل غيريييي؟؟ وديني اخرب الدنيا  فاهمين حتى لو هي عايزة مش هسمحلهااا
عشق : بس انا عايزة اتطلق ،
صهيب بصدمة : ايييييه؟؟؟؟؟؟

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

 

تعليقات