القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جنون الحب حور وفارس الفصل الخامس والثلاثون 35

رواية جنون الحب حور وفارس الفصل الخامس والثلاثون 35


رواية جنون الحب حور وفارس الفصل الخامس والثلاثون 35 اصبحت متوفرة الان،تم نشر رواية جنون الحب حور وفارس الفصل الخامس والثلاثون 35 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية جنون الحب حور وفارس 
الفصل الخامس والثلاثون 35


رواية جنون الحب الفصل الخامس والثلاثون 35رواية جنون الحب الفصل الخامس والثلاثون 35


رواية جنون الحب حور وفارس الفصل الخامس والثلاثون 35


وكان لسه هيضغط على المسـ"دس بس فجأة جت ندى وهي مصوبة المسـ"دس ناحية هيثم 
حور بصتلها بصدمة اما فارس مكنش مستغرب لانه عارف انهم متفقين مع بعض 
ندى بغضب : سيبه احنا متفقناش على كدا 
هيثم بضحكة سخرية :- ضحكتيني بجد انتي عايزني اسيبه عشان ياخدها هبقى استفدت ايه انا هخـ"لص عليه واخاد حور 
فارس بغيرة :- ابقى قابلني قولتلك بتحلم يهيثم 
هيثم كان بيضغط على المسـ"دس بس فجأة نور صوبت عليه الطـ"لقة ليسقط أرضا وتخرج روحـ"ه معاه 
قعدت ندى على الأرض وهي مصدومة بشدة من اللي عملته بصيت للفراغ قدامها بصدمة
فارس جري على حور وفكها وحضنها بقوة
فارس بلهفة :- انتي كويسة 
حور ببكاء وهي بتمسك فيه اكتر :- انا خايفة اوي دا ما"ت خرجني من هنا يا فارس ارجوك مش قادره اتنفس
فارس : اهدي خلاص هنخرج دلوقتي اهدي 
جاب النقاب من على الأرض ولبسهولها بحب 
راح فارس عند ندى بصلها وحالتها كانت صعبانة عليه جدا 
فارس :- ليه يا ندى ليه عملتي كل دا من الأول
ندى ببكاء:- عشان بحبك بجنون عشان كنت عايزاك معايا انا مش معاها هي 
فارس : واستفدتي ايه ضيعـ"تي مستقبلك وبرضوا معرفتيش توصلي لى اللي انتي عايزاه مهما عملتي مش هتعرفي تشليها من قلبي قلوبنا مش بأيدينا وانا قلبي مشفش ولا هيشوف غير حور 
ندى :- فهمت فهمت بس متأخر اوي يا فارس المهم تسامحني و خليك ورا حور لحد ما تسامحني انا اكتشفت أن عندي سرطان يا فارس كدا كدا همـ"وت سامحوني بس اهم حاجه
فارس و حور  بصدمة:- ايه 
دخلت الشرطة وقتها بص ادهم لفارس و ادم بص لندى بحسرة و حب حتى بعد كل اللى عملته مش قادر يبعد قلبه عنها 
فارس :- انا اللي ضربـ"ته حاول انه يقتـ"لني وكنت بدافع عن نفسي و ندى و حور شاهدين على دا مش كدا يا حور 
حور :- ايوا 
بصتلهم ندى بصدمة وفضلت تبكي بشدة عن كل حاجه هي عاملتها
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️
ادهم :- طب كدا انتوا كلكم مضطرين تيجوا معايا على القسم عشان نقفل الموضوع و دكتور فارس للاسف انت ممكن تتحبس لحد اما القاضي يحكم فى المحاكمة 
ندى ببكاء:- لا يا حضرة الظابط انا 
فارس بمقاطعة:- تمام يا حضرة الظابط انا جاي معاك اتفضل
حور بخوف وبكاء :- فارس 
فارس وهو بيحضنها  :- متخافيش هطلع وهنعيش مع بعض مبسوطين ومع ابننا
ادهم :- متخافيش يا مدام حور هيطلع بكفالة لحد معياد الجلسة بس لازم يجي معانا عشان نخلص الاجراءات ولازم النيابة هي اللى تحدد الكفالة
ادم :- يعني هو هيتسجن لحد اما يتحول على النيابة
ادهم :- هقعده فى مكتبي انهاردة وبكرة هيتحول عندي انا متقلقوش
فارس :- شكرا يا حضرة الظابط
حور :- انا هاجي معاك
فارس :- روحي ارتاحي انا كويس والله 
حور ببكاء:- لا مليش دعوه انا لازم اجاي معاك مش هسيبك 
فارس بص لادهم بمعنى اعمل ايه
ادهم :- هظبطها متقلقش 
فارس :- ادم
ادم :- نعم 
فارس :- خد ندى المستشفى واعملها كل الفحوصات اللازمه متسبهاش يا آدم 
ندى :- لا يا فارس انا مستاهلش اني اعيش واحدة زي لازم تمـ....وت 
ادم :- هو فيه ايه
فارس :- ملكش دعوة بالكلام اللي بتقوله ندى من مسؤليتك دلوقتي وانا اول اما اطلع هاتبع معاك باذن الله 
ادم بخوف :- افهم بس عندها ايه ما تقولوا يجدعان
فارس:- ندى هتقولك بالله يا ندى ما ترفضي سامحي نفسك و توبي عن كل حاجه
"قل يعبادي الذين اسرفوا على أنفسهم لا تقنطوا من رحمة الله ان الله يغفر الذنوب جميعا" 
استغفر الله العظيم الذي لا اله الا هو الحي القيوم و اتوب اليه ♥️
استغفري ربنا و توبي عن اللي عملتيه وادي لنفسك فرصة تعيشي كمل وهو بيبص لادم و دوري اكيد فيه حد بيحبك بجد 
ادهم :- يلا يا دكتور
خرج فارس معاهم و حور مرضيتش تسيبه و راحت معاهم 
فى قسم الشرطة
ادهم : بكرة بإذن الله هتروح النيابة وبما أن حضرتك اعترفت وفيه شهود انه دافع عن النفس هيطلعوك بكفالة لحد معياد الجلسة
حور بخوف :- طب هم كدا هيحكموا عليه
ادهم :- لا يااا هياخد براءة ياا حكم مع ايقاف التنفيذ متخافوش انا ههتم بالموضوع بنفسي
فارس :- مش عارف اشكرك ازاي على كل اللي عملته 
ادهم ببأبتسامة:- اما تخرج من هنا باذن الله هقولك تشكريني ازاي
فارس :- مش فاهم 
ادهم :- بعدين بقى انا هروح دلوقتي المكتب مكتبك وانا هفهم اللي برا وهقولهم محدش يزعجكم والتلاجة دي فيها اكل و عصير و مياه اكيد مدام حور ماكلتش حاجة من الصبح 
فارس :- انتوا عرفتوا مكاني منين صحيح
ادهم :- اما دورنا عليك وملاقنكش شكيت ان فيه حاجه فحدد موقعك عن طريق الموبايل بتاعك
فارس :- تمام 
خرج ادهم و حور جريت على فارس حضنته بقوة كبيرة وهو مسك فيه بقوة وهو خايف من ضياعها منه مرة تانية
حور ببكاء: كنت خايفة معرفش اشوفك تاني 
فارس : هشششش اهدي خلاص احنا دلوقتي مع بعض محدش هيقدر يفرقنا يا حوري
حور :- انت ليه عملت كدا
فارس :- طب وانتي ليه وقفتي معايا عشان انتي شايفة انها لازم تاخد فرصة و عشان شوفتي الندم فى عينيها صح 
حور :- صعبت عليا اوي و خصوصا اما قالت انها تعبانة
فارس :- عارفه لما رفضتي تسامحيها المرة اللي فاتت استغربت لان دي مش حور اللي اعرفها دا انتي سامحتي هنا و وقفتي جانبها برغم انها كانت هضـ"يع مستقبلك
حور :- عشان مكنتش شوفت فى عيون ندى الندم وقتها كانت فيه حاجه جوايا بتقولي دموعها كدب بس انهاردة انا فعلا شفت الندم جوا عينيها وكمان تعبها كل دول قالولي ساعديها 
فارس:- انا برضوا زيك بس فيه حاجه تانيه
حور : ايه هي 
فارس :- ادم بيحبها اوي برغم كل اللى عاملته معرفش ينساها مش عايز يبعد عنها
حور طلعت من حضنه :- يلا ننام بقى 
جت تمشي مسك ايديها شدها عليه و فكلها النقاب دفـ"ن رأسه فى عنقها: وحشتني اوي اوي
حور :- امممم وانت كمان يحبيبى
فارس :- سامحتيني
حور :- من زمان بس كنت عايزاك تتعاقب بس شوية
فارس بحب وهو بيدفـ"ن رأسه فى عنقها وبيتكلم بهمس
:- دا انا استويت يا حور مبقتش قادر شوية كمان وكنت همـ"وت من بعدك عني 
حور :- عشان بعد كدا تبقى تشك فيا تاني
فارس بحنية:- هششش مش عايز نفتح الموضوع دا تاني يا حور خلينا ننسى كل حاجه حصلت ونفكر فى مستقبلنا و ابننا وبس 
اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين ♥️
حور بضحك :- تخيل اتصالحنا فى السجن 
فارس :- هههههه لو كنت اعرف انك هتصالحيني هنا كنت جبتك هنا من اول دقيقة زعلتي مني فيها كمل وهو بيستنشق ريحتها بعمق 
: اسف اسف يحبيبتى اسف على كل حاجه حصلت اسف على كل مرة خليتك تعيطي فيها اسف على كل وجع قلبك اللي عيشتيه بسببي بس والله انا كنت بتعـ"ذب اكتر منك بكتير انا أدمنتك بجد يا حور حبي ليكي اتعدى مراحل العشق كلها
حور كانت بتسمع كلامه وهي تايه فى كل كلمة بيقولها وقلبها طاير من الفرحة بحبه الكبير ليها
حور :- مش عارفه اقول ايه
فارس : يكفيني انك حاسة بيا و يكفيني قربك اللى معيشني فى عالم تاني عالم مفيهوش غير انا وانتي وبس 
حور :- والله طب وابننا
فارس :- هنديه لامي تربيه بقى 
حور : بطل يا فارس 
فارس : طب يلا عشان تاكلي
راح جاب اكل وعصير من التلاجة و قعدها على رجله واكلها بحب 
حور : خلاص كفاية كدا
فارس : كمان شويه
حور : لا بجد كفاية مش قادرة تاني 
فارس: تمام 
قام طفى النور 
حور باستغراب: طفيته ليه
شغل كشاف موبايله و غنى بصوته الجميل واللي حور بتعشقه وهو بيروح يقف قدامها و حاطط الكشاف فى نصهم 
: هابي بيرث داي سنة حلوة يجميل سنة حلوة يحوري سنة حلوة يجميل 
حور بدموع : اجمل عيد ميلاد ليا تصدق 
فارس :- المرة اللي فاتت كنتي مراتي ومكنتش عارف اقولك المرة دي بقولها انتي مراتي وام ابني بحبك يا حور 
حور : وانا كمان بحبك اوي 
فارس بحب : احنا بنحتفل بحاجتين أولهم انك كملتي ١٨ سنة 
حور :-  و التانية 
فارس :- حبي ليكي كمل ١٨ سنة ١٨ سنة وانا حبي وعشقي ليكي بيكبروا معاكي 
حور وهي بتحضنه بقوة :- والسنة الجاية هتكون زادنا واحد كمان 
فارس :- باذن الله يحبيبتى هنبقى اسعد عيلة
فى المستشفى
ادم بعصبية: بقالي طول الطريق بتحايل عليكي وانتي كل اللى بتعمليه انك بتعيطي عايز اعرف عندك ايه اوماال هعمل الفحوصات على اساس ايه بطلي عياط وقوليلي
ندى بشهقات وهي بتحاول تبطل عياط قالت من وسط دموعها وانهيارها فى البكاء
: سـر"طان
يتبع.....

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

تعليقات