القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثاني 2

رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثاني 2

رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثاني 2 اصبحت متوفرة الان،تم نشر رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثاني 2 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثاني 2


رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثاني 2

رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثاني 2











رواية وقعت في حب بنت عمي الفصل الثاني 2

صهيب بعصبية قرب منها وشدها من ايدها
صهيب: انا كام مرة قولتلك ما تحطيش زفت روج احمر هاا؟
عشق : دا مرطب عشان شفايفي متشققة شوية وبعدين فيها ايه لو حطي.... ما كملتش الكلمة وكان ساحب شفايفها بقبلة دامية وعشق تحاول تزقه وهو مكمل عنفه بعد عنها لما حس ان نفسها انقطع
صهيب : دلوقت خليت شفايفك تتشقق اكتر لو انت عشق وريني اذا هتحطي مرطب تاني
وتركها وسبقها للسيارة ولحقته وركبت ووشها احمر من الكسوف والغضب
صهيب : اموت بالفراولة انا وباسها من خدها
_______________________________________________
في الفيلا
زين : عمي ممكن اخد غرام نتعشى برا؟ ( زين وغرام مكتوب كتابهم)
احمد : ماشي يا حبيبي خد بالك منها
زين : بعيوني
 طلع زين لغرفة مرام ودخل من غير ما يخبط
واتفاجا لما شافها لابسة بدلة رقص واغاني بس مش مسموعة لحد عشان الغرفة عازلة للصوت
غرامم : اعااااا يا قليل الادب يا سافل ازاي تدخل كده  وراحت للسرير وخبت نفسها تحت الملاية
زين كان بعالم اخر من اللي شافه وقرب منها بهدوء
زين:قومي وريني كنتي لابسة ايه؟؟
غرام : ما خصكش وما تفتكرش ان انا بموت فيك لا انا وافقت اتزوجك عشان مامتك طنط سمر جات لعندي وصارت تعيط وعشان كده وافقت عشان عارفة ان هي عندها كانسر ومش عايزة ازعلها لأني بحبها  اصحك اشوفك هنا تاني فاااهم؟؟ زين قرب ومسكها بشعرها بس مش بعنف مسكها بطريقة مخيفة جدا وقرب راسها لعند صدره ونزل لمستواها وهمس بطريقة تخوف  
زين: بصي يا حلوة انا كنت بحبك عشان كده طلبت ايدك وكنت عايز نكمل حياتنا مع بعض لكن دلوقت مش عايزك معايا  عشان بحبك لا عايزك عشان اكسرلك راسك العنيد دا  وتعرفي ازاي ترفضيني
غرام : انت واحد حيوان وما بتفهمش وم... ما كملتش وكان ماسك فكها بعنف
زين بحدة : خمس دقايق واشوفك تحت عايز نتعشى برا يا مراتي الحلوةة ولو ما نزلتيش يكون احسن انا بجي لعندك هنا واتعشى بيكي عشان انت لذيذة يا بطة
غرام  بعدت ايده بعنف: انت اكتر حد بكرهه ومش عايزة انزل معاك وانقلع غور من وجهي يا حيوااان
زين سكت لخمس ثواني واتفحص جسمها المغري ببدلة الرقص بعيونه الحادة
زين : طيب قولتلك اتقي شري
خلال ثواني كان زين قافل الباب وهاجم عليها بكل همجية واخد يقطع هدومها وزقها عالسرير وبقيت عريانة قدامة ومش قادر يسيطر على نفسه
غرام بدموع: ارجوك يا زين انا اسفة ارجوك ما تعملش كده
زين : مذ عايزة تعانديني؟؟
غرام لا وحياة ربنا مش هقول حاجة ارجوكك ابعد
بعد زين عنها وهو تايه فيها
زين : ناطرك تحت ..
________________________________________________
عند صهيب وعشق وصلوا للشقة ودخلوا
صهيب : ادخلي بدلي هدومك وتعالي عشان عايز اتكلم معاكي
عشق : حاضر يا ابيه
صهيب : ما تقوليش زفت ابيه اسمي صهيب انا جوزك
عشق حاضر
صهيب : يا ايه؟؟
عشق بكسوف ونعومة  : حاضر يا ص..صهيب
ودخلت جري عالاوضة
صهيب بنفسه ( ااه يا ربي اول مرة اسمع صهيب بالرقة دي ياربي صبرني ما اعمل فيها حاجة ))
خرجت عشق ولابسة هدوم طفولية وكانت قلعت الطرحة وفردت شعرها الاسود الجميل وقعدت جمب صهيب عالكنبة
وصهيب تايه بجمالها وطفولتها
عشق : عايزني بايه؟؟
صهيب: كان عاوز منك ايه اخوها لنسمة؟؟
عشق : انت مش بتصدقني وعارف مني ان ما بكذبش
صهيب ضمها لحضنه : عارف يا قلبي اتكلمي كان بيقولك ايه؟
عشق بتوتر: ك .. كا ..كان عايز رقمك
صهيب باستغراب: ليه ؟؟
عشق : قالت بسرعة عشان تتفادى غضبه : كان عايز يطلب ايدي منك بس والله انا ما قولتش حاجة تركته ومشيت
صهيب بعصبية حاول يداريها: وحضرتك مش قايلة بالجامعة انك متجوزة؟؟؟
عشق : لا
صهيب بصراخ: ليه يا هانم بعدين فين دبلتك ليه مش لابستهيا ؟؟
عشق : انا اسفة هجيبها
دخلت عشق للشنطة وطلعتها ولبستها وخرجت مرة تانية
قرب منها صهيب ومسكها من اصبع الدبلة وشد عليه
صهيب: عارفة لو قلعتيها في يوم هقلعلك اصبعك ده من مكانو
عشق نظرت اليه بعيون القطط وبدلع طفولي: بتوجعني
صهيب لعن نفسه وقرب باس اصبعها برقة وباس خدها وباس شفايفها بوسة سريعة وحملها وحطها بالسرير
عشق : ابعد
صهيب:هششش يلا نامي
________________________________________________
عند زين وغرام رجعوا للفيلا وغرام كارهة نفسها
زين السلام عليكم
الجميع: اهلين يبني
رعد حسه قلبه انه اخته غرام مش كويسة قرب منها وقالها تعالي يا حبيبتي عايزك بالحديقة برا
زين بغيظ: عايز منها ايه
رعد بضحك : اختي ولا ما خصكش
الجد حازم بخبث : ايه ده انت غيران من اخوها ؟ زين بغيظ : لا لا مش غيران ولا حاجة انا طالع اخد شاور
سمر( ام زين) : بخبث: عامل نفسه مش غيران دا بيفرقع
باسم ( والد زين ) بغمزة: ااه فاكرة ايام زمان
سمر بكسوف: بس بقى احنا كبرنا
باسم : بتفضلي الاولى ف قلبي
________________________________________________عند رعد  
 رعد بحنيه : مالك يا قلب اخوكي زين مدايقك بحاجة
غرام بتوتر: لا لا يا حبيبي ما فيش حاجة زين كويس
رعد : عارف انك مش عاوزاه بس مش عارف ليه وافقتي عليه بس برضو انا مش هضغط عليكي بس لو حبيتي تحكي تتعالي لحضني فاهمة  
غرام بدموع: فاهمة يا قلبي
رعد بلهفة: طب ليه الدموع ليه؟؟
غرام : ما فيش حاجة بس كلامك بيطمن وانا بحبك اوي
رعد حضنها ودخلوا كل واحد اوضته
_________________________________________________
عند صهيب كان نايم لما وصل رسالة على تلفونه فتحها واتصدم وهجم على عشق بعصبية  وووو.....

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

 

تعليقات