القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل الخامس والعشرون 25

رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل الخامس والعشرون 25

رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل الخامس والعشرون 25 اصبحت متوفرة الان،تم نشر رواية رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل الخامس والعشرون 25 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل الخامس والعشرون 25


رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل الخامس والعشرون 25رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل الخامس والعشرون 25


رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل الخامس والعشرون 25


يوسف اتنهد..لا مش زعلان منك....بس صدقيني يا هنا لو خبيتي عليا حاجه تاني..هتشوفي واحد تاني خالص انا نفسي مش هعرف اتحكم فنفسي
بلعت ريقها بتوتر..يوسف....
يوسف باهتمام..مالك....حاسك عاوزه تقولي حاجه...
هنا..بصراحه..اه.....
يوسف..اي قولي.........
هنا لنفسها..قولي...قولي متخافيش....سرحت كام ثانيه افتكرت السيخ اللي لمس دراعها...وفكرت في اللي هيحصل بعد كدا..يوسف ممكن يقت"ل حليمه ويودي نفسه في داهيه....خافت ف.....
يوسف..اي يبنتي...قولي....في حاجه 
فاقت هنا..هاا..احم....كنت هقولك.......
يوسف باستغراب..اي...قولي
هنا راحت لحضنه اوي ودفنت وشها في حضنه..كنت هقولك..اني بحبك اوي.....وعاوزاك توعدني تفضل جنبي 
يوسف بضحكه خفيفه..اوعدك يحبيبتي....هي دي الحاجه اللي كنتي هتقوليها.....
هنا..اممممم
يوسف كان حاسس انها عاوزه تقول حاجه تانيه بس محبش يضغط عليها......حضنها اكتر ونامو.....
عدي اليوم......وجه الصبح 
حسين..انتي خرجتي روحتي فين امبارح منغير اذني 
صباح كانت سرحانه شويه في موضوع سهام واخوها.....
صباح..اي يحبيبي......
حسين..لا دانتي مش معايا خالص.....روحتي فين امبارح بليل
صباح..روحت عند حليمه عشان اشوف هنا.....
حسين..ولي مقولتليش......
صباح دموعها نزلت..هو نا ممكن اطلب منك طلب يا حسين 
حسين بحنيه..مالك يحبيبتي..اي هو الطلب.....
صباح بعياط..ممكن تحضني يا حسين اوي...واطبق ايدك عليا اوي يحسين...اوي
حسين قرب منها وحضنها اوي وطبق ايده عليها اوي وهي عيطت اوي...
حسين بحزن..عيطي يا صباح.....طلعي كل اللي جواكي يحبيبتي....اصرخي لو عاوزه......
عيطت صباح اوي بوجع وصوت عياطها وشهقاتها عليو اوي وسهام سمعتها وهي معديه من أدام اوضتها......حست سهام احساس غريب اوي....حست انها ندمانه أشد الندم علي اللي عملتو في صباح....ودموعها نزلت هي كمان عليها.....فعلا الحب بيطهر القلوب ويحول اي حد لشخصيه غير اللي هو فيها وطبعا بيغيرها للاحسن....عيطت عليها اوي وعلي اللي عملتو فيها.....راحت اوضة اخوها حسام....وكان بيلف سيجارة حشي"ش 
حسام..اي دا....سهام بتعيط 
سهام..اي..مش بني ادمه وليا مشاعر 
ضحك حسام اوي بسخريه..مشاعر اه...يبت دانتي قتل"تي ابن البت صباح منغير ما ايدك ترعش حتي 
سهام..حسام....هو نت مندمتش خالص علي اللي عملناه 
حسام..انا اندم...انتي قصدك الضمير بقا وكدا..ههههه....لا بعتو خلاص 
سهام..انا عاوزه اقولك علي حاجه........
حسام..متقولي اخلصي.....عاوزه اي.......
سهام..انا عاوزه اقول لصباح..اننا مشيلناش الرحم ولا حاجه وأننا اتفقنا مع الدكتوره تقول كدا...وكمان اني بحطلها حبوب منع الحمل كل يوم
حسام بصلها بصدمه وقام وقف..تقولي اي يبنت الكل"ب انتي...ها...ومسكها من رقبتها وخنق"ها وهي بتاخد نفسها بالعافيه 
حسام بعصبيه وصوت واطي..اقسم بالله لو جيبتي سيرة الموضوع دا تاني...هقت"لك....عادي عملناها مره....ونا ممكن اعملها عادي...فاهمه 
سهام بتاخد نفسها بالعافيه..حاضر..سيبني.....همو"ت.....سيبني......
سابها حسام وراح ولع السيجاره بمنتهي البرود وهي خرجت بسرعه خايفه منو راحت علي اوضتها......
كان يوسف وهنا بيرتبو حاجاتهم عشان خارجين من المستشفى.......
يوسف..خلاص كدا خلصنا....
هنا..اه يحبيبي.....خلصنا كدا.......
يوسف..يلا عشان فريد هو اللي هيوصلنا.........
هنا..ماشي......وخبط باب الاوضه....ودخل علاء الظابط......
يوسف..خير يا حضرة الظابط........
علاء..احنا قبضنا علي العيال اللي عملولكم كدا 
يوسف..شكرا يا افندم
علاء..تمام...عن اذنكم...وسابهم وخرج......
يوسف..اتفضلي...ادي اللي بيجيلنا لما بخرج معاكي 
هنا..يووه وهو نا اعمل اي يعني.....البس اي تاني.....منتقبه وبردو بتعاكس...
يوسف بغيره..بتتعاكسي...مين تاني بيعاكسك 
هنا بضحكه..يروحي...شكلك قمر ونت غيور كدا
يوسف بضحكه بتريقه..والله....انا قمر علطول يبت انتي 
هنا..طبعا يحبيبي.....طب انا اعمل اي.....انا عاوزاك متضايقش من الناس دي
قرب عليها يوسف ورفع النقاب وبصلها في عينيها اوي بحب وحنيه..انا بحبك.....وانا بقي محبش حد غيري يشوفك اصلا..نفسي احبسك في اي مكان..عشان تبقي بتاعتي وبس....محدش يشوفك ولا تشوفي حد غيري أنا وبس......
هنا بابتسامه وحب..ونا بحبك......ونفسي تفضل ليا انا وبس يايوسف......انا موعيتش علي امي وابويا لحقتو سنتين ونا كبيره كدا....يعني معرفتش الحب دا اي غير معاك انت وبس.......
يوسف بابتسامه..فاكره اول مره شوفتك فيها بالنقاب......عارفه كنتي زي اي......
هنا بتسمعو بحب شديد..زي اي...
يوسف..زي حلم بعيد اوي عني..كنت حاسس اني عمري ما هشوفك....انتي عارفه ان في يوم دخلت عليكي ونتي نايمه كنت نسيت حاجه في الاوضه  ودخلت اجيبها بس منعت نفسي بالعافيه  اني اشوف وشك الا باراداتك انتي 
هنا بابتسامه وكسوف ..بجد ييوسف...يعني كان نفسك تشوفني وكدا 
يوسف بحب..طبعا....لحد ما اليوم اللي كنتي بتجيبي فيه اللبس من الدولاب ووقعت من عليكي الطرحه اللي كنتي مخبيه وشك بيها...حسيت ساعتها انك كنتي قاصده مش عارف لي.....
هنا بابتسامه كسوف..بصراحه اه.....كنت قاصده شويه..كان نفسي اشيل حاجز ما بينا....عشان نقرب شويه...لاني كنت بحبك اوي ساعتها. 
يوسف..امممم....وخليتيتي اعشقك بقا مش احبك بس......
هنا بدلع..ونا مالي......انا اللي قمر واي حد يقع في حبي 
يوسف..بردو هتقولي اي حد....يبت انتي اعمل فيكي اي...البسك شوال ولا اي 
هنا ضحكت اوي..بتقطع اللحظه الرومانسية انت اوي.......
يوسف..اصلك مش عارفه ان مجرد تفكيري بس ان في حد تاني عينو عليكي..بيعمل فيا اي 
هنا حطت ايديها علي رقبتو بدلع..بيعمل فيك اي 
يوسف ضعف ادامها اوي..متسكتي بدل ما نخاوي اللي فبطنك قبل ما يجي اصلا 
ضحكت هنا اكتر..طب يلا....خلينا نخرج بقا.....
يوسف..اي..حليمه وحشتك اوي 
هنا..يوسف...ممكن اسالك سؤال 
يوسف..هاا..قولي
هنا..هو نت لي بتقول حليمه كتير مش امي 
يوسف اتنهد..والله ما اعرف...يعني ساعات بحس كدا اني مش عاوز اقولها يامي.....بس بتطلع مني غصب عني
هنا..طب والكلام دا مع ابوك بردو 
يوسف..لا ابويا غير..مع اني عارف انو فيه صفات كتير وحشه..بس بحبو...ابويا 
هنا بتوتر خفيف..مهي حليمه بردو امك 
يوسف..مش عارف...المهم يلا بينا بقا نمشي....وخرجو 
خرج حسين وساب صباح في الاوضه لوحدها ...وهي قاعده تعيط اوي وتفكر في اللي عملتو...دي مش طريقة انت"قام...ازاي انتق"م منها اكس"ر قلبها....لا حرام...بس بردو حرام اللي هي عملتو فيا..............لازم اكمل......مش عارفه اعمل اي يارب..أقف معايا 
وصلو يوسف وهنا للبيت.....
حليمه..اي اخركم اوي كدا 
يوسف..اي دا...ونتي بتسالي لي
حليمه بحده..لا يحبيبي...مراتك بقالها يومين مش بتمد ايديها في البيت 
يوسف لسه جاي يرد صفيه جات
صفيه..دكتور يوسف...عمك حسين مستنيك برا وعاوزك 
يوسف..طيب....اطلعي فوق يا هنا.....وسابهم ومشي.......هنا جايه تطلع مسكتها حليمه
حليمه مسكت دراعها اوي وبحده.. اقسم بالله لاوريكي يا هنا فاهمه 
هنا مكانش في قلبها ذرة خوف واتكلمت بحده وشدت دراعها من ايديها..وسعي كدا...انتي خلاص مش هتقدري تعملي زي الاول..فاهمه...
حليمه باستغراب شديد من طريقتها..انتي اتجننتي....ورفعت ايديها بتضر"بها لكن اتافجءت ان هنا مسكت دراعها 
هنا بصتلو بحده..قولتلك خلاص يا حليمه...زمنك خلص...واقسم بالله ما هتقدري لانتي ولا جوزك تمدو ايدكم عليا تاني....وكملت بزعيق..فاهمه ..
يتبع............


عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

تعليقات