القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل التاسع عشر 19

رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل التاسع عشر 19

رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل التاسع عشر 19اصبحت متوفرة الان،تم نشر رواية رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل التاسع عشر 19 لأول مرة على موقعنا وموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وحققت استجابة كبيرة من قبل القراء على الموقع. و في هذا السياق، سنقدم لكم رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل التاسع عشر 19


رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل التاسع عشر 19رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل التاسع عشر 19


رواية الحب كده يوسف وهنا الفصل التاسع عشر 19

 يوسف بعصبيه شديده..مين ضر"بك يا هنا...انطقي ومتخبيش عليا
هنا بخوف وعياط..هقولك...بس انا خايفه منهم.....
يوسف حاول يهدي..متخافيش من حد انا جنبك...قولي بقا
هنا مفكرتش وقالت..عمي عادل هو اللي ضر"بني عشان......
يوسف..عشان اي..قولي متخافيش...
هنا..عشان شوفته مع صفيه في اوضتها بيخو"ن امي حليمه.....
يوسف اتصدم من كلامها.. انتي بتقولي اي......ابويا انا......
هنا..اه والله هو دا اللي حصل......
يوسف بصدمه..طب ممكن تحكيلي بالظبط اي حصل 
هنا..فاكر لما انا كنت نازله عشان اشرب...كنت عديت من أدام اوضتها وسمعت صوت عمي جوه و..كملت...........كان بيسمع كلامها وهو مش مستوعب....ابويا انا الحاج عادل...يخو"ن امي..طب لي وحس انو مخنوق اوي وعينه دمعت خفيف..هنا خلصت
هنا قربت منو..والله مكنتش عاوزه اقولك.....
يوسف بزعيق شديد..ازاي متقوليليش.....ازاي تخبي عليا حاجه زي دي.....ازاي
هنا بعياط..والله عمي هددني وضر"بني......اعمل اي يعني 
يوسف مسكها من دراعها جامد ووجع"عها..اقسم بالله لو خبيتي عليا حاجه تاني....انا اللي هضر"بك بقا يهنا....وسعي كدا
هنا بعياط شديد..يوسف متظلمنيش انت كمان....استني ونبي متقولوش هيعا"قبني 
يوسف كان مش شايف ادامو اصلا من صدمته وعصبيته..هنا ابعدي من ادامي دلوقتي....
هنا بعياط وخوف..لا....مش هسيبك تنزلو ونت كدا بالله عليك
يوسف..بالله عليكي ابعدي...هرجع اندم لو زعلتلك...ابعدي عني 
هنا..بالله عليك اهدي ومتروحش......
يوسف فقد اعصابه وزق"ها خفيف وقعت عالسرير وسابها وخرج........هنا فضلت تعيط اوي.....
هنا لنفسها..اومال لو عرف ان حليمه مش امو وان حليمه هي اللي قت"لت امو.....وكمان انا عارفه هيعمل فيا اي
نزل يوسف متعصب جدا وراح خبط علي اوضة ابوه وحليمه......وكانو نايمين......صحي عادل وفتحلو
عادل بخضه من منظره اللي متعصب جدا..خير ييوسف.....في حاجه 
يوسف بص لحليمه كدا.. عاوزك لوحدنا.........
عادل اتأكد انو عرف..طيب....ادخلي انتي يا حليمه. 
حليمه باستغراب شديد..هو حصل حاجه ولا اي ييوسف 
يوسف بحده وباصص لابوه..ابويا الحاج عادل...قالك ادخلي...ادخلي ياما...ادخلي 
دخلت حليمه وقفلت الباب 
يوسف..تعالي برا....عشان مينفعش هنا
عادل..تعالي...وخرجو برا........
كانت صباح نايمه عالسرير بتعيط اوي علي حالها.........
حسين..متزعليش بقا يحبيبتي.....خلاص انا اصلا مش عاوز خلفه 
صباح بقهره..بس انا كنت عاوزه......دول شالو الرحم كمان...يعني مش هقدر اخلف تاني 
حسين..انتي بنتي وحبيبتي......متزعليش نفسك 
صباح لنفسها..اقسم بالله ما هسيب بنتك اللي عملت فيا كدا...وربنا لاوريها..انتو فاكريني طيبه..اقسم بالله لاوريكم كلكم 
حسين..مبترديش لي بس يحبيبتي 
صباح..معلش يا حسين...اخرج دلوقتي عاوزه اكون لوحدي شويه 
حسين با"س راسها..امر ربنا يحبيبتي......انا هسيبك ترتاحي شويه.....وخرج
صباح..اقسم بالله يا سهام..لاعيشك عيشه سودا.....واخليكي تتمني المو"ت
خرج عادل مع يوسف........
عادل..خير يبني في اي
يوسف كانت عينه بتطلع نا"ر.. انت..بتمد ايدك علي مراتي لي يابا 
عادل اترعب جواه..انا...كدا"به 
يوسف بحده خوفته.. هي اللي كدا"به.....بتخو"ن امي صفيه يابا 
عادل بلع ريقه بتوتر..يبني دي...دي نزوه بس 
يوسف..نزوه...طيب....البت دي لازم تطرد من هنا 
عادل..مينفعش تطرد.....
يوسف..لي......بتحبها اوي كدا
عادل..عشان....عشان مكتباني وصل امانه ب٥ مليون جنيه 
يوسف بسخريه..الله اكبر.....برافو يابا شااطر......
عادل..خلاص بقا يبني...اوعدك هحل الموضوع 
يوسف..طيب...دا ميهمنيش دلوقتي...انا اللي يهمني حاجه واحده بس....
عادل..اي هي
يوسف بحده..اقسم بالله يابا..لو حد ايده اتمدت علي مراتي تاني....اقسم بالله ما هرحموه......وسابو وطلع.........
عادل بقا مش عارف يعمل اي..طيب يا هنا الكل"ب....انا هوريكي ...
يتبع........

عاوزينكو تنورنا علي جروبات الواتس والتليجرام بتوعنا علشان هنبدا ننزل هناك روايات كتييييييييييير جدااااا كاملة ومن غير لينكات كمان

علشان تدخلو واتساب دوسو هنا

علشان تدخلو تليجرام دوسو هنا

تعليقات